今早卓希學游水,教練話佢今日唔聽話,也許係去旅行玩散咗個心,唔聽教練指示!其實都唔只今日唔聽指示的啦,一路以嚟都係咁,尤其是佢有個所謂的慈父包庇住佢,所以近來我用印花制度,係得我一個可以給印花,佢要學吓聽人講嘢!

下午返咗心光到游水,簡直就係包咗個私人泳池,最靚的CLUB HOUSE都無今日咁正!救生員鍾叔仲特登開咗兩把沙灘傘給我們,等我們在水中都有一個陰的地方。

我一路楂車返去,個心就怦怦咁跳得好急,越近就越心跳加速。其實係屋企我已經行又唔係,企又唔係,執行裝時已經好散慢,同平時的我唔似,點知返到心光,係更衣室到先諗起平時會帶的妹妹尿片及兩個小朋友的水樽都全忘記!很久前我已諗要返一返去,睇吓自己的反應如何,唔想八月尾先返到去後要困住足足八小時才走得。想係自己自由身時,返一返去,如果頂唔住都可以自由地走人,等自己再次適應,唔想迫自己處於透唔到氣的狀況。今日見到啦,我係一片雲,都係要多D時間去適應才可以。

兩個小朋友玩得超開心,之後我哋仲去咗APM到食嘢,返到屋企,散嗰個係我!仲失敗的,是我哋無帶到相機,無影到兩個小朋友的歡樂時光!唉!真係失魂!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()