今日係覆診日,又要做物理治療,我的手臂超痛!今日係睇哮喘科,本來已經好咗好多,三個月先睇一次,但係上次係七月中時,因為情緒的問題,我條氣管差很好緊要,連吹廁紙筒都係拉車邊,所以醫生要我一個月後再覆診。但係放咗成個月的假,我都唔記得咗,到星期二去完HKIED後,同老公傾起時,突然諗起好似要覆診,去睇張覆診紙,先記起今個星期要睇醫生,但係本來要開校務會,真係又一件大頭蝦事件!

今日吹廁紙筒,未至於唔合格,但係都未到最好,醫生要我注意一下自己的情緒,我會的,我要好好咁照顧自己及家人,因為這是天父給我的禮物!

係電視到見到最後一個傷者都返到香港,真的安心,雖然唔知佢日後會點,但係香港自己的地方時,都好過係馬尼拉,不過我同老公講,如果我係個個梁太媽媽的話,一定唔會返屋企。五個人開開心心咁出依個門口去旅行,現在只得一個返到屋企,真係人都會癲,求天父給她力量照顧自己及她的兒子!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()