close

返完教會之後,我地就去咗機場,因為我心愛的細姑姐同表弟返加拿大,做乜鬼個個都鐘意去外國,整到成家人都分開哂!

好唔捨得,細姑姐係繼MORFAR同MORMOR之後,我最最親的人,細的時候仲成日走去佢的房到孖鋪,又等佢返咗工之後,係咁玩佢的護膚品,連認識ESPRIT都係佢教的,真係超超唔捨得!仲有我依個表弟,雖然鐘意癡家同打機,但係真的好純,返到香港居然鐘意癡住我哋一家四口,今年仲有膽量抱妹妹添,真的好開心佢哋返嚟!希望第時多D返嚟啦,自從我的嫲嫲同爺爺走咗後,都好好好少家庭聚會。以前我會好熱心去安排,但係依家有咗兩個小朋友之後,真的無時間,個腦容量有限,唔可以一心幾用,所以都係接到ORDER後就會出現,但要親身攪呢就麻麻地!

咁,明天年見!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()