今日係婷婷妹妹的大日子,佢終於都返學啦!

不過,如我所料,佢一定有喊啦!嫲嫲報料,全班同學仔都無人喊,只得佢一個,OHHH,佢老師有排頭痛啦!

工人姐姐幫婷婷影返學相,所以相片的質素麻麻地!

page.jpg 最好笑係最後依兩張,係佢上完堂之後影的,即是喊咗成堂之後,無哂力個樣!

心光大轉變終於都嚟啦!梁院長昨天係LAST DAY,佢今日都有返嚟同我哋一齊有早會的時間,然後佢逐個DEPARTMENT去SAY GOODBYE,有少許傷感,但係工作太忙,無時間去俾自己諗嘢。到放工時,見到梁院長以前楂開的車係我旁邊,但係佢個人就已經走咗啦!即是有少許感觸,唔係想喊,而係傷感!有時我都會係佢面對同佢quarrel一番,我未必認同佢處事的方式,但係我承認佢係一個好人,仲係好錫學生的好人,希望佢退休的生活會開心又快樂啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()