close

一、今日係中秋節,晚上要去奶奶老爺家之餘,仲要去埋沙田屋企,MORMOR MORFAR超掛住兩個小朋友,係都要我哋咁夜入去!

二、臨放工前車學校一位同事去找梁院長簽名,我終於都忍唔住講咗心裏的幾樣嘢出嚟,雖然都唔會改變到乜嘢,但係總算個心都.............舒服哂!

三、去食中秋節飯之前,我要做一件依幾十年來最潮的一樣嘢,就係棄舊迎新,出咗一部IPHONE 4。

今年用開的NOKIA 5800Xuntitled.bmp

新的IPHONE 4,故唔到自己都做咗潮人untitled2.bmp

唉!無法啦!依家D機真係好容易壞,我部NOKIA 5800X就係因為佢成日自己熄機,打一次給老公都熄成幾次,又或者係手袋時佢都會自然熄機,咁咪試過有成五六個MISS CALL,跟著有四個留言!所以唔敗家都唔得,認真破財!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()