以前我覆診,都會請另一個部門的同事幫忙睇晚禱及學生們,依家就唔得,一定要靠光龍同麥太啦!免得又話我“指”佢哋做嘢!

天氣近日成日轉,我已經日日都要吸VENTALINE,早晚都要,連有時返緊工,個人好緊張的時候,都要吸(似唔似吸毒品呢?)果然不出我所料,條氣管真的不合格,一個月後又要見醫生,又煩!

鼻又煩,我之前做的手術係咁的,原來個邊鼻都有三對鼻甲骨,而我上次的手術係係每邊的下兩對切咗佢,不過我左邊成日都好容易受感染,D病都係由左面起。醫生又放個鏡頭入去,見到左面的鼻甲骨係漲過右面的,依家要我試每晚噴鼻,睇睇會唔會細番,又係煩!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()