今早同妹妹去咗郵局,返到麗晶時,人又暈一暈。話說依三日我時不時都暈一暈,好似上次耳水不平行的病徵,應該係我的感冒未清。咁我同妹妹就去咗商場到睇中醫,佢唔係最好的,但起碼佢會慢慢咁解釋給我聽。佢話我的五臟六腑全都壞哂,要好好咁調理吓,人又濕熱。唉,又要飲一個星期的苦茶!

妹妹成日都無去過街,隨咗同我出咗一陣郵局,但係到晚上食飯時佢有少少燒,而俾佢激C又笑C係由昨晚開始:

刷完牙上床後:「我D牙癡咗D嘢!」經我同老公細看一輪後,係無事。

臨訓著前:「我LUCK咗隻牙!」(咁快?兩歲咋!)經我同老公再細看,都係無事。

今日下午開始:「我咬到條脷呀!」經我哋驗證後,條脷係無傷口。

總結:妹妹應該係生“飛知”,但係我哋係咁睇咗好多次,都搵唔到係邊個位,今晚只好快快的煲竹X水,希望佢明天會好少少。但係明天都也許無得返教會,老公唔鐘意佢係燒過後去人多的地方。而且明天教會下午係科學館的演奏廳有一個姊妹的綱琴演奏,我哋全家都有票,睇嚟又無得去啦!我好想去呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()