一到星期日,個心就UP 住UP住咁,因為星期一要返工,以往我星期日晚都會失眠,怕星期一唔知醒起身,遲到的話,就全校都會知,因為我負責一開始的週會麻!

但係依家就多層阻礙,就係唔想返工,唔想面對個D辦公室政治!我到心光係教學生,做福音的工作,唔係同別人爭嘢,而且對我嚟講,都無乜嘢好爭,只係別人認為自己馬住個新人就好叻,其實就真的CHEAP到震!唉!今個星期仲多嘢做到不得了!不過,我的最佳拍檔JUDY返嚟代課,我哋又可以分享同一齊祈禱,仲有就係點都要有D時間TEA吓先!(最衰就係LUNCH仲要開交流會,真係慘無人道,日日食飯好似倒入個胃到咁,真係唔舒服!)

希望今晚訓到啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()