今日哮喘覆診,一如我所料,又係唔合格!下個月又要見醫生!唉!我都知道,因為近來條氣管真的好差,日日都要噴幾次藥,一俾人激親後,諗住自己唔好去諗件事,點知都係唔得,條氣又開出喘,所以今日的唔合格都係自己攞嚟!

下午去見精神科醫生,平時的主診醫生唔係到,見另一個,點知佢問咗我幾個問題後,眼淚不停咁流!佢話我要放開D,我話理論上我係知,但實際上都未能做到!不過我話唔要食藥住,都可以的。本來醫生話一個月後再去,我唔想請咁多假,下個月又有骨科同哮喘科,再請的話,我怕又有說話要聽,到時個心又會UN住UN住的,所以都係兩個月後先再去覆診!希望我挨到啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()