close
一放工返到屋企,工人姐姐話妹妹塊面有好多紅色一點點,我立即檢查佢手腳,手有幾點,腳有一點,舌頭就好似無點點。但係為咗安全計,都係落樓睇醫生,我怕係手足口病,原來唔係,醫生話應該係學校有嘢咬,真係虛驚一場!
 
不過話時話,頭先落樓下睇洪醫生,只係七點咋,佢話已經唔再收症,因為太多人睇。嘩!真係多人到咁?所以只好行去啟業村,去睇個個所謂的兒科醫生,佢講兩句,同埋一小小藥膏已經大拿拿二百五元!係醫生唔收症時我都有打俾趙醫生,但係佢當時無立即覆我,係我哋返到屋企後先打嚟!趙醫生聽咗妹妹D紅點點情況後,就話應該唔係手足口病,不過都不可以掉以輕心,因為有可能係另一種過濾性病毒,希望唔好啦,小朋友病仲煩過大人病的!
 
趙醫生話,就算真係手足口而睇佢都無用,因為係無藥醫,都只係要小心唔好發燒,要有定退燒藥係屋企,所以我咁鐘意趙醫生,佢係唔會令到家長好緊張的,只會俾多D放心!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()