卓希由昨晚開始,條氣管都好喘,半夜要老公抱住佢先訓到,今早又咳醒,真係慘!我細個時,都試過咁的經歷,所以好明白佢辛苦。以前我試過辛苦到訓係張床到,阿嫲以為我懶,其實係我唔夠氣去起身,去做一些帶氧的動作,後來要抱我去診所到睇醫生,仲要打一技針,因為我連行都行唔到呀!

所以今早卓希的家長會後,我哋就只係係屋企,指示佢唔准走圍走,要睇書,休息吓!對咁細的小朋友嚟講,真的好辛苦,但係佢又唔夠氣時,佢又知大人的說話係真的,才會乖乖的坐好!晚上聽趙醫生所說,PUMP多幾PUMP VENTALINE給卓希,果然條氣順到可以訓到,不過都係要學我咁坐係到訓,因為怕佢喘,唉,我個仔呀!

希望明天好些,可以跟教會去戶外崇拜,吸些新鮮的空氣,對身體都好些。唔好講卓希咁細個,我條氣管近來都唔點啦!如果唔係就唔會次次去覆診都唔合格,嗱!下星期四又要去啦,超熕!我昨晚都同卓希一樣,半夜要起身吸藥,成兩次咁多!唉!超唔鐘意病!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()