close

昨晚卓希係咁咳,又喘,成晚都無乜點訓過,佢好少黑眼圈,但係今日真的好黑!我都同佢一樣,要照顧佢到自己都無乜點訓過,早上五點時,攰到好想嘔,個頭又好暈,我好驚自己頂唔順,始終自己的年齡都唔細,無得咁挨法啦!

所以今早未夠七點,就打給趙醫生,真的好好人,叫我哋九時四十五分到他的診所。原來卓希要兩小時吸成8-10PUMP的VENTALINE,連我的PREVENTION都要吸埋,所以,我一個人係公立醫院所得的藥,全屋企都啱用。咁啱,昨日又攞咗一批藥返屋企,所以仲有貨,好彩咋!最令我感動的係,趙醫生真的係一個好醫生,佢今日給了一支類固醇卓希,不過唔係食住,係用嚟看門口,如果佢真的好喘,要先打給醫生,由佢嚟評估係咪真的要食才用藥。當我要俾錢時,都想今次都要四五百元啦,點知護士話三十大元!我把眼睛睜得大大的,說三十元?護士話係呀,你只係攞藥咋!但係我真的有眼醫生,佢又聽卓希幾次,但係護士話醫生話只係收我三十元!

其實以前都試過有咁的情況,佢都係唔收我哋醫生費,只係收藥錢,只係今次的藥錢特別少,所以我話佢係好醫生唔係佢濫收,而係會睇情況,所以先將佢介紹給心光做義診醫生,真的希望心光學生可以多多受惠啦!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()