今日卓希腎科覆 ,去咗咁多次,佢今次最乖,乖乖的磅重(14.7kg),又乖乖的度高(89.7),重好乖咁量血壓,抵我錫到佢濃!


醫生話卓希的尿道炎已經有一段時間沒有返發,所以可以唔使再返去覆診啦!好嘢!開心到我不得了!所以之後我哋去咗apm到飲茶,食卓希最鐘意的點心,飲完茶預備走之時,又俾卓希見到商場裏那些不用圖案的豬豬,佢又走去跑車那隻豬到(上次佢去apm時已經又係mark住依隻豬),點知今日佢見到好多小朋友係不同豬前影相,佢又逐隻豬走去,扮笑咁要我同佢影相,我只係影咗兩張,其他的都同佢一樣扮影咗!好好笑!


今晚我哋返咗柴灣食團年飯,每次我都會好開心的,難得一家人一起麻!仲有一個重頭戲,就係我的弟弟從瑞典返嚟過年,今天才落機,25/2返瑞典。卓希成晚都係咁“虎、虎”,係咁要同我弟弟玩,今次只係佢哋第二次見,我想也許是因為有時我會同卓希一起睇相,話佢知邊個打邊個時,佢會認得!不過當卓希叫“虎、虎”時,我的其他堂弟或表弟們都會應佢,場面真的好好笑!


一家人的大合照!


所有後生的來一張大合照


所有人都來個大大合照吧!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()