close

今日下午我正在想黃昏家會要做乜嘢好(平時嚟做義工的校友病咗,我要自己做番),點知工人姐姐來電,婷婷妹妹發ING燒,仲係高燒,39點幾!真係慘,剛好卓希依排食哂屋企的退燒藥!咁就打俾老公啦,橫點佢都諗住明天出開中環要去趙醫生到攞定D藥返屋企,點知佢打去診所時,攪到一鑊泡!又要我自己出馬,先打給趙醫生,確定某幾種藥後,就請同事幫忙帶家會(小學)。本來有一位宿舍同事肯幫我的,但她突然想起要做藥房位,仲要教新人,咁麥太見到我咁求助的眼神,就出手相助,攞咗故事帶給學生們聽!好彩!

攞咗藥,返得屋企都成六點半(好耐都無試過咁早啦!)但係屋企的退熱貼又俾卓希用哂,我又要走落街去買,真係真係好攰呀!男人,你的名字是麻煩,不時乜嘢都唔係點幫忙跟跟,有起事上嚟,想佢幫都真係難過登天,問多句佢又開始有D覺得你煩的語氣。好,我自己做,做死我啦,第時做死咗我時,你哋就大鑊啦,要從頭學做起!

希望婷婷快D好番啦!卓希預計明天返學,不過我諗我會係第四個病的,卓希第一個發燒,老公開始咳到死死吓,芍婷今日開始發燒,下個仲唔輪到我?唉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()