話說逢星期一我都忙到不得了,今天也不例外,但就特別忙,因為婷婷妹妹係我一起身,六點就醒咗。我要顧自己之餘,一個兩歲半的發ING燒的小妹妹係咁LUR住我,連要搵衫返工都唔得,因為個妹妹要去洗手間痾大大都要媽媽!OHHHH,NO!

去到我臨出門前的五分鐘,我先著衫,油灰水(化妝),出門口,都無時間睇吓自己個樣得唔得,咁就返咗工!

重頭戲嚟啦!逢星期一都有全校的週會,而第一個敬拜+分享的環節通常都係由我負責,全校都望住我個樣,但係我一D都唔知自己有唔妥。返到自己個位時,後面的助教話我知位衫的鈕扣有問題,我仲以為佢話我有一粒無扣到添,完全唔為意我已經係全校面前出咗醜(依家想起,都自己覺得好好笑,仲大笑ING)!

週會完咗,通常兩個高高層都會被一個常討好的人MARK住,我都無為意原來院長係到等緊我。到我仲慢慢咁行到去禮堂門口時,院長話我D鈕扣有問題,我仲以為佢話我扣D鈕而又唔扣D鈕,我仲同佢講:「依家事興呀!」佢就問我:「依家FASHION係興扣高底鈕咩?」咁我先知到原來自己扣錯咗鈕!好瘀呀!

IMG_0174.JPG 

跟著就繼續俾院長笑我啦!唉!真係有口難言,只好實情相告早上的情況,無法啦!要顧咁多嘢!

IMG_0176.JPG 

婷婷妹妹成日都扭計,工人姐姐話佢係咁搵我,無法啦,唔係我想返工,係你爸爸唔准我唔做!老公今日下午放早,返到屋企同兩個小朋友到樓下踏單車,但係妹妹一D都無精神,只要等到我放工返到屋企後,先開始又跑,又跳,又唱歌!佢成日都係咁出汗,我猜她正在好轉中,所以係咁出汗,將D病迫哂出嚟!退咗燒,要快D好番呀,媽媽都係因為你,所以今日瘀爆!

唔該,留個言俾我知,我係咪真的瘀爆!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()