明天又要返工啦!超唔捨得兩個小朋友,唔可以再好似放假的時候咁,隨時可以溫phonics,又唔可以同佢哋落公園及單車公園到玩,又係工作工作又工作!

依個假期隨咗休息之外,我仲係咁執屋,好耐之前我已經好好好好想執,每每一見到工人姐姐攪到屋企好似垃圾崗的,每每有多少許的位置時,就係咁塞嘢入去,放東西又唔分類,就好鬼忟!我個心好想做完美主意者,奈何體力不足,每日返工,放工後成個人都散哂,我都無力水去執,所以今次真係“的”起心肝,每日執屋企一兩個地方,特別係大睡房連書房的書架,塵多到不得了,唔怪得知我哋氣管唔好啦!

係咁凍的天氣下執屋,又抺塵的代價就係雙手“爆察”,而且俾d紙介到雙手損哂,真的好痛,又唔可以用膠布,因為除時都要搽hand cream,真係無奈!

所以,直到今天為止,我仲有地方未執好,目標未能夠逹成。而且今天晚上我選擇沒有去嫲嫲屋企食美味的餸飯,原因是要趕埋明早週會的講章,星期四崇拜誦道又係我,所以要等佢哋唔係屋企的時候盡量去完成。週會講章預備好,崇拜講章只係三份一,又要返到學校先可以做到,不過一定唔會係星期一及星期二,因是最忙的日子!

我又要去整理卓希的成長相簿,剛剛昨晚才處理好妹妹的相簿咋!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()