一大清早,卓希爸就要去同覺光拜年。我真的不喜歡,大年初一流流,個個身為SGM的教師一定要去同覺光拜年,好話唔好聽,連自己的父母都未去拜年就要去見和尚,真的多此一舉!


好啦!咁一大清早就只得卓希同我係屋企,昨天晚上凌晨二至三點,卓希又痾多三次,仲嘔埋添(佢同我一樣,餏幾日有幾聲咳,咳咳吓就嘔!)所以其實我同卓希爸都無乜點有得訓,但係隻豬仔又七點半就起身啦!我諗住仲有兩個小時才出門口返教會,就係咁執屋,整理一下自己,點知隻豬仔好癡身,仲一早就痾左五次,pat pat都紅哂!大人睇就覺得佢慘,但係佢又食得,又玩得,總之就乜都得。所以到我哋出門口時,我連灰水(化妝品)都無時間油。


我抱起卓希預備出門口之際卓希爸就開門返到嚟,今天他也和我哋一同返教會,返到教會梗係遲大到啦!但係我個心就好開心,因為一家人埋,仲有就係今日係morfar講道,所以一大家人(六個)係哂靈工堂!跟著我本來諗住返屋訓覺,點知爸爸話一齊食飯,咁佢哋三個大人就我哋一家嚟咗啟業村到飲茶。之後仲上咗嚟我哋新屋到坐,咁就好啦,好過我哋入去沙田,都唔知幾點先有得走。


爸媽同細路走咗之後,我哋就全家人都係到訓,成六點先致出發去爺爺家。今晚三個小朋友玩得好開心,不過卓希多咗個花名,就係「小霸王」,因為無論堂家姐或堂妹手上所有的玩具,佢都要“搶”。所以堂卓希爸的親戚話卓希時,我都會係咁望住卓希爸,示意佢唔好再咁就個仔,希望佢會意啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()