close

其實我買咗材料好耐,但係都無動力去整CHEESE CAKE,真係整開有條引,今晚返到屋企,有D求其咁同卓希練PHONICS後(我求其,係因為覺得親子的嘢唔一定要係學業上,可以係其他方面都可以好好玩),就開展我哋三人整CAKE的樂趣。三人係因為卓希爸對依方面無興趣,佢唔彈我整的蛋糕我就已經好開心,更何況依家講開食的時候,我已經有兩個大FANS,無老公都無所謂!(哈!依D係咪就係叫做“要仔唔要公”呢?)嘻!跼!嘻!

由七時四十五分,開始預備,到整哂係八時四十五分,剛好佢哋兩個要上床。我哋共整咗兩個CHEESE CAKE,一個係STRAWBERRY CHEESE CAKE,一個係BLUEBERRY CHEESE CAKE,大家都整得好開心!雖然兩個小朋友都係左手左腳,但係相比起要溫習,大家都笑好多同有多些交流!我的小朋友係要做一個正當人,唔係做一個蛀書蟲!

食譜係依到,我自己整唔同的變化,希望好味啦!

STRAWBERRY CHEESE CAKE

untitled.bmp 

BLUEBERRY CHEESE CAKE

 untitled.bmp

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()