終於了咗件心事,婷婷妹妹in咗禮幼啦!我自己覺得佢的表現無係靈糧幼稚園咁好,又唔舉手答問題,老師俾禮物又唔講多謝,走時又唔同老師講再見!無分啦!無分啦!上次靈糧堂時佢都識,今日就乜都無做!不過,也許同坐係佢隔離個個小朋友影響有關,隔離嗰個小朋友直頭唔肯坐之餘,仲企咗係張椅到,又嘈吵,吵到連我都要按住隻耳仔先聽到老師所講的嘢!仲有就係個D家長好緊張(我去之前都好緊張!)老師一問問題,家長答先過小朋友,係咁講咗個答案俾個小朋友然後要佢答,所以唔使我出聲,妹妹都聽到哂個答案!

去的時候,多咗一個插曲,就係我哋差D遲到!四時我哋已經出發,但係原來好好好好塞車,係車到用IPHONE睇交通的APPS,佢就咁講:

「16:14  太子道西去旺角交通意外,近嘉道理的交通意外仍未清理。」

咁我就好後悔唔行龍翔道去,點知係下面個通知就係講龍翔道:

「15:11  觀塘道去龍翔道,近坪石對開有交通意外。」

當時我好忟,即是行邊條路都一定塞死啦!我內心係咁祈禱,求天父給我內心平安,唔好忟,唔好發牌氣!好彩老公已經自行到咗,幫我哋係課室門口到排隊,我同婷婷係仲差半分鐘的情況下才到達,個妹仲話要去洗手間,好彩老師未叫人入去咋!趕得切!

我好喜歡我的母校,真的希望兩個小朋友能在這所學校學習做人的道理及認識主!唉!都係要一個月後先知!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()