猜疑一:

老公昨日頂唔順,請咗假,佢病咗,不過真係好無公德,成日都唔諗有其他人,就唔肯載口罩!

猜疑二:

話說同妹妹係急症室時,我哋一直都係企係無人的也方,到護士叫妹妹的名後,我哋先係房門口到等,點知就出事啦!坐我後面的女人向住我同婷婷係咁咳,係咳到我的頭髮都飛起個隻,唉!我哋一家三口只好搬位,但係我好怕佢傳染俾妹妹,也許傳染咗俾我,因為我今個星期的抵抗力好差!

今日我終於都病倒了,早上起來個喉嚨“咭咭”地,但係返到心光後,聲開始變,喉嚨開始痛,仲有最煩的深綠色的啖!所以我上埋下午的課後,就立即去睇醫生,本來真係唔想睇樓下個個洪醫生,但係灣仔林醫生下午兩點後無得睇,只好睇樓下。不過佢今次好似俾重咗藥,我食咗後,又訓咗成個鐘,起身時好似好咗少少,希望今次有用啦!

我今日係辦公室的殘樣:(好肉酸)

IMG_0248.JPG 

睇吓我要食幾多藥:

 IMG_0249.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()