本以為今天可以在早上休息下,但都係攰到不了。因為昨天晚上卓希又痾了一次,雖然只係一次,但佢痾之前肚仔痛,先先走嚟同我哋訓,之後係大人床到“典嚟典去”,典咗好耐,然後噤住個肚,跟著就好似青蛙咁的姿勢後才痾到。所以都係用咗一段時間才可以安頓佢。我同卓希爸依幾晚都無覺好訓,到早上隻豬仔一見到天光就要起身玩,係都要人陪(咁梗係佢要爸爸啦!),到卓希肯去訓一陣時,我哋大人就預備裝身去食開年飯!


爺爺家為了就我哋一家有下場,就早少少食開年飯,卓希都係咁“搶”玩具。我覺得堂家姐同堂妹的媽媽們對卓希的“搶”有少少不耐煩了,所以我今日都“牛”咁眼睇住卓希,佢一“搶”嘢,我就會停止佢。


跟著就係返柴彎拜年,差不多每年的年初二都一定會返柴灣,但今年特別開心,因為我細路又係到,兩個表弟又唔使返shift,堂細路又係香港,好大棚人。先先去大姑姐屋企,我的細表弟(卓希叫佢做警局表舅父),就一早預備咗玩具警車送給卓希,令到佢開心到不得了。之後我堂家姐的仔(卓希叫佢做表哥)又有嚟一齊玩,所以差唔多成個下午都無點找我哋兩個,只係用好渴望的眼神望我,因為我d衰親戚係咁用糖引佢,佢望我係想問我得唔得。初初我都唔俾,但俾佢哋話我一年一次時,我只咬了少少瑞士糖給卓希,佢開心到不得了,到見牙唔見眼,只此一次,下不為例!


去完大姑姐屋企,就去大伯屋企,我一拖十個,浩浩蕩蕩咁去新翠花園。我哋坐咗無幾耐之後,大伯就返屋企,好開心見到佢,因為去年去拜年時,大伯唔係屋企,今年真的團圓。
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()