老公由一開始知道我同卓希一齊想攪個草皮生日會時,已經係咁話會落雨,佢把烏鴉口,真係俾佢講中!

上星期日,老公仲係度咁講,卓希係佢的IPHONE的天文台APPS到睇天氣,仲指俾佢爸爸睇有半個太陽,無雨落!點知,去到星期三,突然出咗兩滴雨水的天氣報告,我同卓希都好唔開心,因為我哋已經PLAN好哂所有集體遊戲(卓希自己諗的),訂好哂嘢食,差不多所有嘢都攪好,就話會落雨!依個星期我哋的禱告都係求天父俾我哋好的天氣,真係信心的功課,我用摩西過紅海的例子同卓希分享(係咪誇張咗呢?但係我當時諗唔到其他的例子啦!),話即是咁大個海係我哋前面,天父都會有佢奇妙的預備!

今天下午同卓希一起CHECK IPHONE的天文台的APPS,發現由原來的有兩滴雨變咗做寒冷天氣,我哋都禱告,貪心少少,希望生日會時係草皮會有陽光!

卓希緊張到訓唔著,因為終於論到佢攪生日會,老公終於好似明明哋點解我年年都咁堅持為個仔開生日會,一年一次做主角,都唔覺過份,第時大咗,佢都唔會要我哋幫啦!

今次第一次自己全部預備,真係好多嘢做:

1/ 禮物仔回禮,男同女要分開,仲有就係朋友仔的細路妹又會唔同,依樣先用咗架車好多的空間

2/ 摺椅、摺桌、野餐墊,生日會食具

3/ 訂食物,依樣係我最頭痛的,因為都唔知會唔會訂得太多,希望明天佢哋同我食哂佢!(不過我已預備好膠盒,食唔哂就拎返屋企)

4/ 訂蛋糕,只係三磅,因為有其他食物,我堅持唔使咁大個蛋糕

5/ 飲品,特登買咗麥精及維他奶,係屋企整熱佢,然後拎去可以暖暖哋咁飲,好似七十一的熱維奶咁!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()