今日要去PRE-TRIP,團契旅行要決定地方,本應我要農曆新年去睇,但只睇得一個地方,所以要快快做咗佢!

上星期已經想去,但係俾GOOGLE的GPS點咗我去掃管忽,之後有一個以前嶺南的舊學生介紹我用PAPAGO的APPS(好貴呀,成百港元的),為咗要搵到路,咁都要買!

明明未出發前我用依個PAPAGO的APPS係搵到“大棠道”,係地圖的位置是正確的,但入到元朗後,佢係咁叫我向錦田的方向走。初時我都以為係第二條路,點知行行吓,俾我認得石崗軍營,只好將車停在路邊,用PAPAGO再SEARCH一吓!(本來有義工同我去,點知今早她來電臨時家有事,又只好我自己攪點) 原來係要用“大棠荔枝園”先會搵到條路!唉!應該係四十五分鐘就到目的地,但係我就用咗差唔到成兩小時,真係蠢!

依段路係我上網見到好多親子家庭都會去行的,所以俾視障學生都應該唔難。不過就係多梯級,應該唔怕的,佢哋日日係心光行咁多梯級,習慣哂啦!連婷婷都行到(行吓,又坐吓梯級,因為佢唔會叫我抱的) 我哋大約行咗兩小時,不過真係行吓又停吓,所以同心光學生去都應該差唔多的!

IMG_2471.JPG 

IMG_2472.JPG 

IMG_2477.JPG 

IMG_2478.JPG 

IMG_2483.JPG 

IMG_2484.JPG 

IMG_2489.JPG 

IMG_2492.JPG 

IMG_2494.JPG 

IMG_2497.JPG 

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()