close
今日我哋有個小客人,又係“張訢橋”。前兩個月小朋友都嚟過我哋我屋企,卓希今日都好興奮,不過有時見我抱住細bb,佢依個大bb又要我抱,真的好好笑!




不過卓希吽牙都吽得煩過人,今日我叫佢俾我睇下佢的口,原來佢上下都一次過出四隻大牙,唔怪得知佢真的很扭忟。扭到連卓希爸今日都係咁話佢,又加上佢下午只係訓得個二十分鐘,眼訓到極點,但因為小張先生在我家作客,佢又唔拾得走去訓,所以超攰。晚上食飯時,食食下佢差小小可以訓著,芳EE話數十下佢都可以訓著,我就好快咁抱落地,然後同佢玩一陣LEGO。跟著我返BU返學,見到佢玩LEGO都玩到有D醒醒地。本以為佢會好快就去訓,點知八點半係BU打電話返屋企時,芳EE話卓希啱啱先食完奶,九時才訓著。希望佢今晚一覺訓到大天光,唔使我大又起身照顧佢,放咁耐假又無一晚訓得好的。


卓希依家的樣同出世時的樣的分別!

            


兩年前的小BB


 




補一下昨天生日會時的照片先!


我哋三個係好朋友!


一齊唱生日歌!


大家一、二、三,吹!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()