今日係我生日,不過成日的節目大都係滿足兩個小朋友及處理屋企的嘢!

一早起身就攞架車去打臘,雖然卓希話我部係老爺車,但點都要幫佢化吓妝,要同我襯先得的麻!

然後就係去佐敦谷公園到放車,卓希等咗好多個星期,終於今個星期唔係咁忙,可以去,所以佢開心到不得了!

跟著又係卓希想的嘢,就係去APM到食飯,是但啦!近近地就去啦!

返到屋企,我真係好攰,忍唔住同妹妹一齊係大床到訓咗,大約半小時啦,精神咗少少!

係屋企到HEA到黃昏,我哋一家就出發,去佐敦食放題!上次都係JASON及迪迪佢哋帶我去,今次我帶一家人去,個個都食到好開心,最好笑的係好似係卓希生日咁,因為佢話:嘩!我今日好開心,好滿足呀!勁攪笑!

跟著就去咗永安行街街,最主要係要買件有白色領的衫給卓希,佢星期一要影畢業班相,再下星期影個人的畢業相,然後六月再著嚟畢業禮。咁快就話幼稚園畢業啦!真係唔捨得佢咁快大個,有時真係好享受佢細細個的那一刻,也許,也許,佢細時我主要時間返工,無得同佢一齊成長,所以到現在我都係懷念佢細個時的樣!

SO, HAPPY BIRTHDAY TO MEEEEEEEEEE!( I AM VERY OLD NOW!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()