我上網睇其他媽媽們的BLOG,個個都話到第二日D蒜係會變色,但係今日我睇一D都無特別,想必是D醋過咗期,所以要立下決定去整,咁就要整好佢啦!

今日返完教會後同牧師個仔去咗機場二期到玩,玩咗成個下午,今次輪到卓希爸攰到不得了!返到屋企後,我飛快咁去咗PIAGO到買米醋,回家後又係到整蒜頭!昨晚的醋就倒咗佢,不過蒜頭落埋去樽新的到,就整咗依樽極品出嚟!

224670_10150175333396904_591771903_6591384_3348199_n.jpg  

今日浸(24/4/2011),20日後即是13/5/2011可以飲啦!等我每日睇吓佢的情況先!

材料 :
四百七十三亳升的米醋一瓶
蒜頭粒一斤去衣
(一斤蒜頭約有9大個,另去衣後的蒜頭千萬不要用水清洗。)

炮製的方法很簡單:
把米醋分裝兩瓶 (每瓶二百三十六點五亳升), 把蒜頭粒平均的分別放入兩瓶醋內, 封篕, 放在陰涼的地方, 浸二十日後才開始飲用

服用方法:
每一次一大茶匙, 倒入杯中, 用溫水或涼水稀釋飲服. 早餐後一次, 晚餐後一次.

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()