話說我同卓希係二月份佢生日時RENEW咗個ANNAL PASS,咁就有個優惠可以用COUPON住酒店,一張COUPON就六折,兩張就四折。不過佢最衰的一樣嘢就係五月三十一日到期,係無論你去年六月RENEW的話,又或是今年二月RENEW的話,個D優惠都係五月三十一日到期!其實去年已經係咁,不過我無時間去處理佢,今年打咗成三個電話去“嘈”,佢先俾到今次的優惠日期過我,算吧啦,都係為咗兩個小朋友!

不過我自己都好舒服,因為留底佢哋三個係房到玩安摩浴缸,自己走咗去SPA,好底,用咗張七折的COUPON,做足兩小時,全身,連FACIAL,尤其有一個係眼的TREATMENT!

page.jpg  

間房好“正”,係CORNER房,一般都係要貴好多,但係我哋今次住一晚,都係$830咋!

page2.jpg  

page3.jpg  

page4.jpg  

我哋今次仲試埋佢的室內暖水池,好好玩!

page5.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()