以前未有卓希時,我已經食健康食品,尤其是葡萄籽,好耐無食,近來覺得自己的皮膚唔好,連粉底都唔係好上(所以近來無搽粉底),都係時候要食番以前的健康食品!

嘩!D嘢真係貴到不得了,以前一樽都係二百多元,依家成四百幾元。好彩我係佢哋的會員,一路都有收佢的會訊,知道依幾日佢哋係SOGO到擺檔,買二送一,車錢貴都要去。

我只係食兩種,一、蜂皇漿丸,二、葡萄籽丸(依個係以前陳太EE介紹我食的),希望到下個月有好轉啦!

 

BTW,近來我真係無乜動力去寫BLOG,明明日頭會有些事情我想晚上寫寫的,但到晚上人都散哂。我依家連最鐘意上的FACEBOOK,都要係床到用IPHONE睇咋,太攰啦!真係唔認老都唔得,真係無體力,要訓多D!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()