close

近來個IP CAM好有問題,成日都LINK唔到,應該係個WI FI壞咗,所以今日放咗工後,就去咗旺角買新的IP CAM,無咗IP CAM真係唔得,否則佢哋係屋企作反!

同個SALES講起(去年都係依個SALES),佢話應該係:一、我哋依家個IP CAM的天線唔夠勁,二、個ROUTA接收得麻麻地。

咁好啦,為咗有得用,只好成SET換咗佢,好彩依家D ROUTA唔係好貴啫!不過換咗新的IP CAM,雖然一樣都可以係IPHONE到睇到,但係佢個APPS就唔可以雙向對話,只係電腦先可以,唉!為咗清D,無法啦!

249826_10150208806976904_591771903_6873294_4508256_n.jpg  

好彩兩樣嘢一次過係佢哋買,佢SET好哂兩部嘢都通哂,我返到屋企只係SET通電腦同個ROUTA,咁就可以用個CAM啦!YEAH!

部舊CAM都用得,但係就要用上網條線,咪放係房到睇住佢哋唔好攪我D嘢啦!YEAH!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()