今晚係心光才藝夜,一個字,「亂」,真的亂到七彩。應該睇住學生的人,唔去睇,就坐係到傾足幾粒鐘,應該做嘢的人就係咁企係到扮做嘢,心光真係養咗好多奇人奇事。

相比起阿BEN同阿倫,我真係負責好少嘢,同校友一齊獻詩,之前係咁練朗誦,到個日要幫手化妝,預備朗誦個兩位同學STANDBY。唔講起由至可,一講起就把鬼火,有人同我哋一齊幫學生化妝,但係佢一見到派俾佢的學生係有好多瑕疵的時候,居然,真係咁都做得出,居然就咁搽兩吓粉底就算,乜都遮唔到。救命呀,做嘢唔好咁啦,我把火得嚟,就自己動手再化過,話哂佢都係叫做負責表演的學生吖,咁樣對佢好唔公平。

我真係好鐘意同佢哋玩造型,但係今次唔使咁多特別的造型(我記得第一次係演藝學院時,我哋幾個負責化妝的幾個鐘都未停手,個個造型都唔同,及要特出),最好玩就係要化兩個魔鬼,真係好得意同好好玩!

院長秘書一早叫我六點幾就要出去招乎客人,我咪出去囉,點知一見到院長:吓!我哋兩個件衫差唔多,咁就一定係佢個件靚D啦,有花紋的,我就只係一件普通白色,但就好似囉。院長話:嚟,嚟,嚟,一定要影張相為證先,咁都會咁似!真係好笑,點知,係我哋影的時候,有一個好厚面皮的人又話要嚟同院長影,我立刻:走人!超級唔鐘意行討好路線,我有我的獨立思想及做法。

要開場啦,要返後台做嘢,到校友獻詩個PART係我最怕的,因為第一首歌突然要由4拍轉做3拍,我次次都係第二句先跟得上,不過真係有驚無險咁順利完成。之不過,到我要集合朗誦的學生時,其中一個搵嚟搵去都搵唔到,我係後台週圍咁搵,都無人答我,也許個個都攰到不得了,個個都呆呆的,答都唔想答!後來靈機一觸,會唔會上咗二樓呢?於時開咪CALL上去,又親自上去搵,先搵到咋!另一個朗誦的學生就要極快速咁同佢換衫,同D天王天后一樣咁快,跟住就推佢出場。兩個朗誦完,我真的無哂力水,任務完成。幾日都諗起才藝夜就頭痛,終於可以曲終人散。可惡的是....................第二天一早六點要爬起身返工,邊個編到咁的!

page.jpg  

page2.jpg  

我諗住輕輕地,拎以前部傻瓜機去影相,但係去到後,真的好後悔無拎到單反機去!哎呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()