今日一早卓希就痾了一次,所以我帶佢出去德福時,都有d怕怕,怕佢半路會要開大,不過都無!


唉!人老了就記性都唔好,今天特登去德福郵局,一來係要拿掛號信、二來係想填 form申請改地址,點知做哂其他嘢,返到屋企後先記得無做到改地址!真的無鬼用!


卓希今天好好多啦!真的多謝趙醫生,今天去德福的大型藥房買那些藥。卓希只肯飲補充鹽份的水,其他的都未肯飲。不過佢今日都只係痾了兩次,比起這一個星期以來真的好好多。所以我都無免強佢一定要飲那些乳酸粉(我都覺唔係好好味!)


下午卓希爸的舊學生嚟拜年,卓希精神到不得了。我在想,下星期開始佢又會過番那些自己對著芳ee的生活了。所以一放假,我一定會帶佢出外,去邊都唔緊要,只要唔係屋企就得!


嘩!唔知做乜鬼,一日之內有成八十幾個人上過我的網站,以前一日最多都只係三十幾,所以都係時候check下ip,睇下自己的管理區先!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()