昨晚已經好唔點,食咗藥,陪訓(因老公洗澡),自己走去細房到訓,唔知係咪飲咗支葡萄適EXTRA(因我覺唔係好有體力),點知就慘啦,成晚訓唔到,身體係包藥物令到我郁唔到,但係精神就超精神。我係咁合上眼,但成日醒,最後一次睇鐘係半夜三時半,成晚到右邊個鼻好唔點,早上起來,左眼左鼻停哂水,輪到右眼右鼻,OHHHHH NO,要我病到幾時?

所以今日成日都同右眼及右鼻打過,最慘係口罩不離身,小朋友們今日下午開始在家,我一定要帶口罩。唔帶呢,個鼻就無咁痕,帶呢,口罩有好多毛毛,整到我個鼻好痕,係咁噴嚏,一噴嚏就眼水都出埋,今日“唉”咗好多次!

我要自我同小朋友們隔離,最好的就係佢哋係廳,我就係大房,佢哋係大房(妹妹就最鐘意係大房到懶床),我就要係細房到自閉。係佢哋返屋企時,我已同佢哋講,唔好咁近我,未完全好番,但係小朋友真的熱情到不得了,尤其是卓希,佢由細到大都癡身咁同你講嘢。試過好幾次我真在打噴嚏或呻鼻水時,卓希一定要行埋嚟講嘢而被我一手推開或用腳頂住唔被佢過嚟,原因係我病好過佢哋病!我知道咁樣拒絕佢真係好慘,但我都要表明依家係一個好嚴重的事情,唔係講玩。妹妹就見到唔對路,唔會唔聽話,佢識得係同我一段距離後先傾計,都試過佢叫我KISS佢,但係我話媽媽唔舒服,唔KISS佢住!連食飯,我都由得佢哋食先,我做食最後嗰個。

下午老公來SMS,話佢都鼻水長流,死啦,雖然依幾日無對住佢KISS KISS,但係小朋友訓咗後,我會除咗個口罩係屋企同佢講嘢,唔通佢被我傳染咗?OHHHHHH NO,依家D菌真係好利害,連大人有抵抗力都真係頂唔住,點算呢?

今晚,我又自我隔離,訓係細房,希望在明天,我應該會OK的,但係老公同兩個小朋友同房又同床,尤其是佢又唔BUY我個套自我隔離的做法,隨時都會交义傳染,點算呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()