close

今日超多嘢做,做到我都無坐過自己個位到。早上要上堂,唔單只咁,仲要頂多一個同事的堂,跟著LUNCH要同佢哋練朗誦,之後就係精兵團的惜別會。完咗精兵團後,就立即到家政室幫恩福團預備惜別會食物,跟著當然係恩福團借別會啦!本讀走哂,我就同其餘幾個係到係咁執、執、執!到我返辦公室,已經係晚上七時,由早上八時半到晚上七時,我都無停過,返到屋企只係識得坐係到,任何嘢都唔想做呀.....................................

返到屋企都成八點幾,但第一時間攬住個仔,問佢:「​你估明天最後一日返禮幼,同埋最後一日見到班同學仔,你會唔會喊​吖嗱?」(問的時候,佢阿媽我好鬼無用哋想喊)卓希話:「唔知呢​?」。跟住我問佢使唔使帶多條紗巾返學,以防自己會喊,佢望住我​話:「乜你依家想喊咩?」,唉!我真係唔捨得佢班同學的媽媽們,​仲有咁多位有愛心的老師。感謝天父有你們的相伴,多謝你們這三年​來頂得順我個仔!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()