我哋一家人今次外出真係好齊心,因為好想去玩麻!本來講好咗九點就要出門口,班機12:10,諗住九點出門口,十點幾到機場,我哋已經做咗ONLINE CHECK IN,可以時間多些去玩下,點知好好好好好多人!

一去到機場,係HONG KONG EXPRESS到已經係超多人,我哋已經排咗ONLINE CHECK IN那邊,否則要BOARDING 都未CHECK  到IN。10:20到機場,差不多用了一小時排隊及CHECK IN。見咁多人,快快過關去,真係關得關嚟,班機已經快要開始BOARDING,我搭咁多次機都未試過!

去到43號閘口,只差少許時間便可以上機,快快同兩個小朋友去洗手間,今次楊卓希好唔聽話,成日自己見到新奇的嘢就走開,我話咗一定唔會去搵佢,係老公唔放心!

IMG_3688.JPG  

班機就一定DELAY啦!因為我哋無位座呀,點解!咪就係同ONLINE CHECK IN有關囉!話說我哋ONLINE CHECK IN時,佢話到明班機係737,咁我哋已經MARK好哂WINDOWS SEATS,點知一上機,就見到佢轉咗A330大機,本來的WINDOWS SEATS變哂中間的兩個兩個的位。空中小組已經好好,話會幫我哋問其他乘客可唔可以換位,點知戲肉係後面,我哋四個人,有三個人的位同其他乘客DOUBLE BOOKED!連位都無埋!我以為佢哋會UPGRADE我哋添,點知,哦!原來前面有兩個兩個的WINDOWS SEATS,都好,係我哋原先想要的,唔再嘈,乖乖坐好等起飛!

IMG_3690.JPG  

落咗機,先去OKINAWA TOURIST INFORMATION拿我一個月前BOOK咗的免費IPHONE,已經有些APPS係幫助我們的。然後到OTS的職員到報到,要坐他們的專車去租車!

IMG_3692.JPG

IMG_3693.JPG    

租租吓車,個女職員話康泰幫我哋BOOK的車無保險?吓?唔係掛!我叫佢查清楚,後來又唔知點解得咗,不過我哋都加咗二百元加多一個保險,真係怕會整到架車的!

IMG_3797.JPG  

攞咗車,就跟GPS去酒店,原來好近的,唔使十五分鐘!到咗酒店CHECK IN時,大大大大的問題出玩咗!

話說,當日我哋去康泰買依個PACKAGE時,佢話我哋四個人,就一定要分開兩間房,係計人頭,但我哋表示咁樣唔方便照顧小朋友,可否要一間有兩張KING SIZE BED,當時康泰話SOUTHERN BEACH HOTEL有我哋要的房(我哋今次指定的酒店),不過要加錢才可以得到依種房間。到步後發現原來係普通房,再加多兩張床,完全無活動空間。我係CHECK IN到死LUR,後來佢哋唔夠我講,就打給AGENCY,AGENCY又唔夠我講,就提議我轉酒店,因為依間酒店無哂房。咁我打蛇隨棒上,話我哋的SECOND CHOICE係MARRIOTT RESORT AND SPA。咁AGENT 幫我BOOK到未來三晚會去MARRIOTT,但當時我表示當晚不會走了,已經成晚上八時,小朋友們未食飯,仲要北上的話,他們會後吃力。當AGENT聽到我們未有飯食,就送咗SOUTHERN BEACH HOTEL的自助餐給我們。而當他打來房間找我們時,CONFIRM MARRIOTT ,又表示送埋MARRIOTT一晚的自助餐給我們,今次有SOOOOOO!

IMG_3697.JPG

IMG_3703.JPG    

IMG_3704.JPG  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()