去旅行,莫過於可以訓到晏一晏先起身!我哋昨晚訓得好好,真係靚D的酒店係唔同,個個訓到八點幾先醒,兩個小朋友仲要我整醒佢哋,因為過咗十點的話,會無早餐食。

本來PLAN咗先去海洋館,但係咁近海中展望塔,五分鐘車程都唔使,就梗係去海中展望塔先啦!好舒服,咁早,無乜人,我哋係條到打橫咁影相,勁開心,最開心就係時間攪到啱啱好,可以搭到FREE SHUTTLE,唔使自己係咁行去!

IMG_3807.JPG

IMG_3809.JPG

IMG_3811.JPG

IMG_3810.JPG

IMG_3813.JPG

IMG_3835.JPG

IMG_3842.JPG      

        

去完海中展望塔之後,我哋就去咗苦瓜園,旅遊書寫到好好,但原來都唔係好多嘢睇,好大個蜜瓜,但原來唔賣的!不過真係見識到日本人對種植的熱心!

IMG_3854.JPG

IMG_3859.JPG

IMG_3861.JPG

IMG_3863.JPG

IMG_3864.JPG

IMG_3865.JPG            

話咁快又到咗中午食飯時間,為咗可以好好咁利用時間,就算唔係好餓,都去食少少啦!今次去咗一間名叫“大家”的食店,嘩!好偏遠的,如果唔係有GPS,我一定搵唔到!就係因為四個人都唔係好餓,只係叫咗兩個餐,都夠四個人飽,我就食得最少,只係好想飲多些水!

IMG_3868.JPG  

IMG_3871.JPG

IMG_3872.JPG

IMG_3875.JPG

IMG_3881.JPG

IMG_3885.JPG          

跟著就去我自己都幾期待的海洋館,但原來都幾失望,只係得一個好大的魚缸之外,就真係無乜特別,起碼墾丁嗰個真係多好多嘢睇!去過墾丁海洋館的朋友,唔使去沖繩嗰個,無嘢睇,又貴!

IMG_3892.JPG

IMG_3912.JPG

IMG_3919.JPG

IMG_3920.JPG

        

之後,就係長車程,本來係香港時我已PLAN咗要去琉球村,但昨天去了玉泉洞之後,見好多嘢都跟琉球村差不多,就諗住唔使再去。怎知晚上記錄財務時,突然想起係OTS時我哋連琉球村的票都已買了,唔去就真的好浪費,日本的入場費下下都過百,所以與我們現在的住處較遠都要.............去!但又真係無乜嘢好睇,也許我哋對琉球的歷史唔係好認識,所以興趣不大!小朋友最開心就係見到好大隻水牛!

IMG_3935.JPG

IMG_3955.JPG    

近近地,去埋殘波岬,不過我哋成五點先到,所以已關門無得上個塔到。好彩咋,依個卓希一見到個塔又話要上去,我同老公就唔係好想啦,因為猜一定要行樓梯,今早展望塔已經行咗成五十幾級,好窄的樓梯,到黃昏一定攰的啦,隻衰豬希仲話要上去,好彩CLOSE咋!

IMG_3956.JPG

IMG_3958.JPG

IMG_3968.JPG      

在回酒店的路上,去埋萬座毛,泊好車後,婷婷妹妹大嘔吐,也許和卓希在車內玩得利害,及玩飲汽水,加上多彎位,所以暈暈地車浪,就嘔!成套HELLO KITTY衫報銷,要立即買過一條好好好好貴的裙!所以我面色難看,加上又同老公吵過幾句,認真辛苦!

IMG_3972.JPG

IMG_3974.JPG  

見係晚飯時間,就用旅游書介紹的麵館去食飯,真係幾好味,但我好想食其他嘢啦,唔想再食麵!

IMG_3980.JPG

IMG_3981.JPG

IMG_3982.JPG      

返到酒店,同兩個小朋友到泳池玩一陣,就返房休息,我真係好怕妹妹會病,但又好似無乜嘢啦,奇怪!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()