close
今早我的鬧鐘吵醒了卓希,他食咗奶之後的指定動作就係痾。點知我哋兩個返咗工之後,仲痾咗三次,一個早上共四次,聽到都心驚驚。便立即打電話話一定要睇趙醫生,本來今天趙醫生的booking已經full咗,不過佢都好好咁安排2:45pm給我們,但係卓希爸同我兩個都走唔開,點算呢?今次又係爺爺出動的時間,芳ee先帶卓希去爺爺家同家姐仔玩吓先(點知又搶咗一輪城巴玩具回家,唉!)然後就出發去中環,三點十五分便可以見醫生,醫生又解釋一次同我講的給爺爺聽,又打電話給我問佢所食過的藥,醫生仲同我講:昨天咪講好咗唔使睇,點解今日又要睇呢?我話:係因為佢一個早上痾咗成四次,真的有點兒怕怕。


醫生同爺爺話,check過哂卓希(爺爺都話依個醫生細心),都無發現佢有乜事,都係一句,要等佢痾清痾淨先致得!仲有就係,如果卓希真的有何唔舒服,就一定無依家咁活潑(好聽係活潑,唔好聽係naughty!)其實今次由爺爺出馬帶卓希去睇醫生,都係好的一件事,唔使成日d說話好似我唔帶佢去睇醫生咁,而係由醫生講唔使擔心就係最好不過啦!


所以依幾日我哋都係要以“米田共”為伴!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()