返到屋企,芳ee話卓希拉抬布,成個花瓶落地,好彩係水晶花瓶,只係少了一個細角。(係過年前我放係枱到,佢成兩個星期都無走去玩過!)不過卓希爸見到個地板就心痛c,因為摏咗入去兩個小洞。


跟著芳ee又話我知卓希攪我們的櫃桶,以前佢都有攪開,不過只是少事。但今晚我一開個櫃桶,一見到後就立即話到卓希狗血臨頭,因為有九成的櫃桶裏的東西轉哂位。我係屋企的話,會睇住佢,佢去到邊都會睇得好實,以今日個櫃桶的亂法,係芳ee有一段時間由得卓希自己玩之過。我明天一早一定話鬼佢的,因為到我要預備做功課時,走去自己的書桌坐下後,便見到連我書槕的第一個櫃桶都亂到七國咁。都唔知佢哋兩個係屋企做乜鬼,都唔係好多家務要做啫,我成個農曆年假期又要睇住卓希,又要做家務,都無依d問題。唉!總之就係激c人啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()