唉!自從卓希豬上咗小一後,我的世界就只有兩樣嘢,返工,返屋企跟功課、默書、測驗及考試。到自己可以坐到埋部電腦時,就完全無哂電,又點會寫到BLOG,但係個心成日都好掛住,真係好想有系統地記錄所有嘢!

本來今早我哋三個福音事工部同事要去開南區教牧同工會,但昨晚臨時收到電話,我開唔到會了,要返心光處理埋下星期115感恩崇拜事情。又係趕呀,趕!跟住我就約咗光龍,交嘢給他之餘,車埋佢過海。

我先泊番好車係九龍灣,然後要去做婦科CHECKING,近來小肚以下位置痛的次數多咗,都係時候要去睇睇,今日睇番RECORD,係三年前生完妹妹後睇過,跟住就無啦。

睇完醫生後,我才食今日第一餐,但就出事啦!

IMG_1479.JPG  

話說我由星期六開始,個肚都成日痛,然後又肚痾,唔多,每日兩至三次,昨天好些,只是一次。滿以為好緊,點知今日食完咁簡單又健康的一餐後,肚子在半小時後立即痛,係咁去洗手間,好彩,我係行慣街的人,洗手間方向立即知道!

返到屋企,都仲有痾,同埋今日仲有想嘔的感覺,唉,年紀大,機器壞,真係好離譜的話,請假都要去睇醫生!

今日我都有收穫,睇完醫生後,又去完洗手間後,去咗買一樣我諗咗好耐的嘢,就係美容儀器。我已經無去美容院做面部保養好耐,由有卓希開始,只是間中去一兩次,一嚟貴,二嚟真係無時間,三嚟有咗兩件小朋友後,都無乜多餘錢用嚟自己花,所以決定買!

la mente g7

IMG_1488.JPG  

藉人體耳朵聽不見的高周波震動,對肌膚進行有效保養。雖然聽不見,但係我每次做到個鼻時,都會感受到電流的,就像以前去美容院做一樣!

    IMG_1484.JPG  

離子導出後,由部機幫助去除角質,以及殘留在肌膚的髒物,深層過peeling。

IMG_1486.JPG  

用咗白色的紙巾對比,嘩!真係好dirty!

IMG_1487.JPG  

依部機仲可以有紅外線,提升及收緊肌膚!我要多些做!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()