以前卓希K1時我哋都去過學校的親子旅行,今年到婷婷,為了不偏心,都一樣去,但今年的行程真的較差!

北區公園→中文大學自助餐→錦田鄉村俱樂部

第一站,北區公園,落好大雨,我拎咗兩把雨傘,但兩個楊先生,居然無帶佢哋的雨傘,我只好讓婷婷及卓希一把雨傘,我同老公就係咁淋雨。

去到中大食自助餐,三年來都係無改過,今年我仲食得少過上次,因為成身濕哂,真係無乜心機食呀!好彩,一早REQUEST咗同卓鈞一家人一齊坐,都叫做有個伴!

page  

食完飯後,我哋兩家人決定唔跟學校去錦田,因為真的落起雨來的話,嗰到無乜地方避雨之餘,仲週圍濕哂,所以我哋自行離隊。先返屋企洗澡,換衫,然後再約食飯及去玩!

page2  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()