好耐無寫BLOG,因為做完鼻中間骨手術後,成個人都好攰,成日都想訓!所以日日都無寫,當坐定定時又不知從何寫起,只好,唔寫,等我有一天有心機後,試補補!

今天是病假後第二天返工,好辛苦,一來好熱,二來好多嘢跟同做,做到忟忟地!昨天第一日,放學後頭痛到爆,四點忍唔住,係辦公桌到小眠一陣,後然再趕一陣夏令營資料給牧師。返到屋企,又流鼻血,老公已話我一定係搏命咁做,你估我想的咩?真係唔跟就唔得,想放慢嚟做,個個都係崔崔崔!我崔你哋就唔得,你哋係咁崔我就得,唔公平!

今日仲衰,由於之前三天JUDY無唔到我代課,我要自己調堂上番哂所有堂,本來返十點,九點十五分就返到學校。十點零五分就有堂,一直到放學!成個早上一路上堂,就一路流鼻血(相比起以前唔多,但都成張紙巾係血),嚇到坐係前面弱視的同學CC吓!只好又要安慰佢哋,又要顧點自己!LUNCH休息咗一陣,鼻血停咗,但聞到成個鼻都係血(因我要戴口罩上堂),同學生約法三章,我會坐多些,遲鈍些,要有耐心等我的幫忙!好難先挨到落堂,返到屋企,第一時間逹落張床,超攰!

當我係屋企時,同兩個小朋友講今天上課流鼻血的經歷時,阿仔真係無良心,係咁掛住睇電視(之前話過考試期間NO TV),都唔關心我。阿女就唔同呢,佢一聽到我係咁流鼻血,就話:「你係咁流鼻血,就要返屋企囉喎,要休息,如果唔係鼻血會唔停!」真係心甜!連老公都無問候我今天如何,只係掛住個仔,班姓楊的男人真的無良心!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()