係好好好好耐之前,我仲未知自己幾時做手術前,MORMOR已經約咗我哋今日要開生日PARTY!都唔知爸爸係邊到搵到依間CAFE CAPE,細細地幾好,仲包哂成個場!

page  

page2  

IMG_7978    

 

然後就係今天的戲玉,兩個小朋友留係MORMOR,MORFAR屋企過夜,兩老咁喜歡,就由得佢哋癡住兩個孫!

兩個小朋友一去到就博命幫手掃花園的樹葉,因為要掃完樹葉先可以玩水(洗車),然後仲成班人去士多仔(好彩仲開緊)去買汽水飲,我哋兩公婆走時,佢哋就咁BYE BYE一聲就走咗去飲汽水,就由得他們吧!

我哋車咗表弟返屋企後,就先返屋企沖個浪先,然後就去旺角找食!其實沖完浪後,真係唔係好想郁,但係唔想次次得兩個人時到樓下的「椰林閣」,只好忍著郁出去。去到旺角咪又係「花園餐廳」,我話唔好食之餘,無下次!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()