今天凌晨四時肩頸好痛,醒咗,點知仲流埋鼻血,坐係床邊成半小時血才停,都好耐無咁流過,唔知係咪昨天幫忙搬辦公室枱,用咗力,所以流鼻血呢?

返到工,一日內流咗三次鼻血,真係唔知裏面傷口咩事?要等星期五覆診先知!

599355_10150965155831904_1848051298_n  

唔知係咪因為肩頸痛,又流鼻血,返工這一個星期心情極之底落,雖然只係無返工三個星期,但係好似好多人和事都好生疏咁!感覺唔好,連今天開學生輔導組會議,我十幾年來未試過跟唔上,哈,覺得自己好無用!心光好似個個都好忙,忙都只係見到面,點下個頭,無時間傾一兩句。而我,居然跟唔上工作,覺得別人好有用,自己有些多餘的感覺。這兩年,我時常提醒自己要做好自己的位份,有幾成功都是天父的恩典,不要太自負。

幸好,係我覺得自己好無用的時候,都迫自己完成咗夏令營的兩篇查經及兩篇靈修,咗給牧師看看有沒有修改的地方(今年我怕我寫得深,因為係講2012未世),希望下星期開始可以整成本營刊的LAYOUT啦!忙,我都係,不過忙得嚟,我常提醒自己要親近天父,不要被世俗的權力蒙蔽了自己!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()