今日只得一個行程,就係到愛寶樂園!原本我哋都有諗過,到底去樂天世界,定係愛寶樂園呢?後來俾我見到愛寶樂園有依張COUPON(click here),外國人可以只給 32000 WON便可全票玩哂所有嘢,咁硬係去愛寶啦!話哂自己都未去過吖!(所以有時睇web site,真係要落足眼力,有好多so的)

Discount Coupon

今日真係辛苦囉,去愛寶,要搭好耐車先到,車程如下:

酒店→B1行去地鐵→乙支路入口站EULJIRO(2號,綠色線)→江南站222 GANGBYEON(2號線,錄色)→出咗閘口後去1號出口,到斜對面(左)的巴士分站,搭5800(點知見到1113,老公問司機,愛寶係總店,立即跳上車)→到愛寶樂園巴士總站→轉樂園接駁巴士到樂園門口。

真係用咗成兩小時先到,所以妹妹到咗時,都好忟,細路仔要坐咁耐車,又真係幾辛苦!

553426_10151070400481904_98952014_n  

愛寶公園(EVERLAND)真係好大,如果讓我再選,我寧願去DISNEY,因為DISNEY多些玩兒妹妹有得玩,愛寶有好多佢都唔夠高!

IMG_8031

真係好熱,我係咁叫救命!

IMG_8035   

IMG_8039

IMG_8040

睇真動物,兩個小朋友開心到不得了,初初妹妹怕到要我抱,後來佢開心到忘我,自己坐同睇!

IMG_8044    

IMG_8051

IMG_8057    

IMG_8060

之後我哋仲去玩激流,真係開心到不得了,我同妹妹濕咗個身,但兩位男士居然無濕到身,哼!唔公平!

IMG_8063

IMG_8064

IMG_8066     

一出到嚟,就唔少得玩吓車仔啦!

IMG_8067  

跟著就去玩我成日都嚷著要玩的:吊車!

IMG_8074  

IMG_8075  

IMG_8073  

IMG_8076  

IMG_8077

都玩得七七八八,我提議早些出巿區,不用太遲食飯,大家都同意,咁就諗住原路返酒店啦,點知,大吉啦!

之前都提過,由於我哋無book到shuttle去,因諗住靠念力、意志力去搭公共交通工具。去的時候,搭地鐵去到江邊站(Gangbyeon),然後轉1113(當時未有5800)去到總站。到咗時自信心大增,因為自己摸到去。點知回程就出事啦!本來想等5700,原路回去就包無錯,但見到輪好多網友講的5002,我哋係上咗啱的巴士5002,諗住去到江南站(Gangnam)轉地鐵,當時睡魔急CALL我,訓咗,醒時見好多人落車,但我哋唔知咩事,又唔識落車,原來係5002係循環線,返番去愛寶公園個站,要落車再等過另一輪巴士(今次死等5700),所以回程共坐了三小時巴士!婷婷仲成日問:到未呀?好悶呀!阿女,我都唔想,鬼叫D韓文認我,但我唔識佢咩!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()