一返工,就唔係咁好,本身被答應今年不用負責的,又要負責,一些也沒有改變,所有的答應也落一空。然後就係堂數又影响我的上班時間,又是一煩事。

跟著我個鼻唔係咁好,星期一返到去已鼻水長流,維修過,油咗油,已好刺鼻;星期二,唔知邊到整玻璃膠,成個辦公室都係玻璃膠味;星期三仲慘,因星期二發現有螞蟻由牆走出來,所以我放工後(星期二)噴殺蟲水,一整個星期三就同殺蟲水做朋友。就係咁,我聞咗幾日化學品,鼻水長流,然後倒流到喉嚨,“嗱”到個喉嚨唔舒服,唔喉嚨痛致怪!星期四開完會後,成個人散哂。星期五如平常早起,已氣喘,噴過葯後,好少少,準備返工,已換好衫,油哂MASCARA,但真的無力,無奈要請假一天。成個星期五,都係訓!

唉!明天又返工了,希望唔好再病落去,求天父給我多些義工,輕吓工作,教導學生們理性地聽話,福音工作不能斷!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()