我不是全反國民教育,但如成為一科的話,學生一定有壓力,又要評估,唔通要學生UM住個良心作答咩?

今日溝通會唔開心,開ACC MEETING時院長都唔係咁講,新校長就話:如果中小學會罷課的話,因我們是特殊學校所以唔使諗!佢真係用咁的字眼,咁人係要有彈性的,當年教育局突然宣佈停課,我哋咪又係遂個家長電話係咁打,更何況我哋只係得64個學生!

做教師的,成日教學生要有獨立思想,但係今天,我真正看到乜嘢叫大石壓死蟹,超反感!嗱,唔好話我話,如果真係中小學停課,我哋唔停的話,校友又會好多嘢講,就會又話心光無立場的了,就像我把晚禱改成家會,好多個校友打給我,話點解心光的宗教活動少了,用了我很多舌力,解釋只改了名,內容是信仰在生活上的實踐。做嘢呢,就要講良心,唔啱就唔可以用嘢遮住由得佢,應該又係宿舍唔會作而引起掛!唉!點解我仲係到,為何當天不交上早預備好的信呢?我太天真了!

天父,求你看顧香港的教育,這幾年真的有很多改變,外人也許不會明白,但我們在其中的教師,往往感到吃力,現在連表達立場都要受限制(係心光唔准講),慘!但,天父,從另一角度來看,真的看到香港人的齊心,而且不會因阿爷有好處給,而唔出聲,求天父給香港的言論自由不被打破!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()