今日係無乜特別活動,因為我哋要回港啦!早上係酒店到HEA,HEA到老公都話走啦!

由酒店到BTS,原本係諗住自己推住行李行,好似到曼谷嗰日咁,點知到酒店大堂,個BELL BOY先話原來酒店有GOLF CAR來回酒店同BTS,等我哋仲日日行餐飽!

IMG_9447  

最失策就係我個鼻,係咁開水喉咁流鼻水,認真係熱親!

到咗曼谷機場,真的俾佢焗親,事關裏面好鬼熱的,要同個坐地冷氣拉近距離先叫做涼到少少冷氣,所以,我就係咁,焗到又病咗啦!

IMG_9448  

IMG_9449  

我希望下次仲可以嚟泰國享受,要SPA多D,同小朋友出去睇多D!

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()