前兩天我都唔敢咁開心,但今天早上真的很開心。因為卓希自戒奶咀以來,連續第三晚無扭到要奶咀,開心到我飛起!有兩晚半夜都有走過嚟要同我哋訓,但昨天晚上就自己係床到一覺訓到大天光,仲訓到早上八點才起床!真的感謝神,因為自卓希出世後,我都未試過可以一訓就訓成晚,通常都要起身照顧佢,所以我真的很開心!卓希努力加油!

近來我都會係到諗自己的工作能力,為何會咁諗呢?係因為工作量越來越多,有時唔想take up嗰d的工作又唔得,係因為嗰d的工作係真屬於我的範圍。有時真的做到喘不過氣來,會唔會係時候轉換工作的性質呢?因為某種原因,我要係五月前做決定,我都係十五十六!求天父給我聰明智慧去想,去決定!

簡直係大shock,俾我發現令到我要轉blog的學生居然找到我的blog,好討厭!我唔會再轉blog,如俾我發現佢又係出面週圍講我d嘢,又或者又copy我的日記話,一定會狠狠地罵她!(唔怪得知一日有咁多個人入嚟睇啦!又係佢作怪!)
所以,各位,基於這個原因,我又會set 密碼啦,如果你想繼續睇我們的近況話,請告知你們的網址,那我便可以set入電腦到!請send去我的e-mail:suklaic@hotmail.com

你話啦!又煩到我啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()