其實麻,有時我會覺得自己好幸福,有時又會覺得自己好辛苦。

像今天返完教會之後,我哋一家去hollywood plaza,食飯、睇丁字床、行bossini等時,我會同卓希係咁爭要卓希爸,嗰時我會覺得自己好幸福, 大家一家人好開心咁彼此相愛。但係一到卓希爸同卓希一齊唔同我合作時,我會氣到出煙。又會自己罵自己怎會走入這個楊家當中,每次一落街,卓希就會要爸爸抱,抱得多,雙腳的大肌唔攰的話,咪行得唔好!依個咁簡單的原理,卓希爸都唔去合作,成日就係咁抱卓希,氣到我生蝦咁跳!無眼睇!

話說今日我哋一齊去睇床給卓希同新姐姐,都諗住唔會咁快買,因為想卓希習慣多d自己房,同想新姐姐陪住卓希訓係佢身邊耐d先買床。我哋的心水係
翡翠的丁字床!買現成的都要成四千幾元,我哋間房仔細咗三吋,所以要訂做,都要成五千二。d錢好似唔係錢咁,好似倒水咁。

跟著我哋就上咗飛鵝山到行,我負責楂住車,佢哋兩父子就係半路開始自己行上山(鬼叫我老公無車牌咩!)每每去到一個避車處,我就係咁叫:「希希!」咁卓希聽到後,就會行得好快咁飛嚟我身邊!佢好勁,連卓希爸都話要上車啦,佢都話唔想,要行!所以話平時都係卓希爸縱壞哂!不過可惜的是我太興奮地和卓希玩,忘記了影相,真失敗!
arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()