卓希今日玩lego時,突然俾佢見到我幫佢收埋咗的美勞手工:太陽伯伯。佢就將太陽伯伯的眼睛拿了來貼在他心愛的lego消防車到,又真係幾得意的!




  真的好得意!

今日一旱,我哋就約咗爺爺同嫲嫲去飲茶,跟著就同堂家姐去玩波波池,同其他嘢!好開心!

下午我哋仲去咗家樂哥哥屋企,成班同事同佢哋的另一半都係到,不過我同卓希坐咗一小時就走咗,因為佢哋打麻雀同打機,都唔啱我哋玩!下次啦,下次開大食會時我哋就坐耐d啦!

不過今日都有d作為,就係我同卓希爸一齊執好我哋間房。話說我哋係一尾搬入嚟時,執到無哂力,所以將所有書同物品全放係我哋張油壓床到。仲有就係個時卓希仲同我哋一間房,唔想執哂所有書出嚟,免得第時要再執過。但係依家卓希有自己的房後,仲有第時姐姐嚟之後要買丁字床,佢依張小童床要拆哂然後放係我哋張油壓床下面。所以今日我要“的”起心肝,同要迫卓希爸正視,要執下d嘢啦!一早執咗一小時,飲完茶之後,等卓希訓咗後就執多一個小時多。我哋都幾頭痛,因為卓希乜嘢都係咁攪,所有嘢都要向高空發展,都執到無哂位啦!

我今個假期要自己執下間屋,同set好所有嘢的system。等新姐姐嚟時,可以有好的開始,依家仲只有洗手間未諗好點樣放d嘢!仲要釘多個毛巾架,等姐姐可以放自己的大毛巾!好多嘢要自己跟,唔可以指意芳ee,佢只會做到一鑊泡!連卓希爸咁順得人,依幾日都有少少頂佢唔順,可想言之情況真的不妙。

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()