今日係我的第二次針灸,嘩!原來針前面係痛過針後面好多的,痛到我嘩咁叫!

尤其是針大卑,係呀,真係大卑,個醫師都只係用手安穵位,我已經酸軟痛,佢話我行樓梯行到雙腳傷哂!無法啦,係心光做嘢,上落樓梯真的少不免,係咁上上落落咗十幾年,點會唔傷!

針完後,本來想行去搭巴士返屋企,行到一半,雙腳真的好痛,咁啱經過誠品書局,就上咗去坐底睇一陣書,點知就俾我搵到本好想要的書!

 

20130916_120826.jpg

無錯,幾個月前我已好想學,但係又返工又睇小朋友,真係好私人時間,剛巧報咗十月教協的手造皂班,睇定然後再睇點做!主要係想學整一些好的濕疹皂俾我家小朋友,免他們成日要用愛麗她(同樣哋咁貴)。

返到屋企,自然又係一輪功課,依個仔,真係俾佢笑C,成日有椅就唔坐,要企係到做功課,我偷影咗!

20130916_164156.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    suklaic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()